divendres, 29 de març del 2013

Excursió a Sant Aniol d'Aguja

Holaaa a tots i a totes!

Aquesta setmana com que és Setmana Santa, la Maria ha marxat de viatje a París amb la seva família i jo he vingut a Andorra a passar uns dies. Per això, vaig proposar-li a la Yemeng d'anar a fer una excursió el dilluns   .

El lloc triat va ser Sant Aniol d'Aguja. La Yemeng no hi havia estat mai i em va dir que li feia gràcia anar-hi. Ens vam llevar a les vuit del matí ja que havíem quedat a les nou. Van venir unes meves amigues i vam passar per Sant Jaume de Llierca i per Montagut per anar a recollir-les.






A dos quarts d'onze aparcàvem el cotxe i vam començar a caminar. Vam fer la primera parada per esmorzar cap a quarts de dotze en una de les primeres gorgues. Allà hi havien molts peixets i la Yemeng els alimentava amb pa.















































Vam continuar pujant fins arribar al refugi de Sant Aniol d'Aguja, on vam dinar. Ja estavem
força cansades però tot i axí vam creure que valia la pena continuar pujant fins al Salt de Brull. Algunes de les meves amigues no van voler, però la Yemeng, la Cris i jo sí.

















Tornant, ens vam parar a veure el Gorg Blau, que és una gorga amb una aigua cristal·lina i en la qual la gent quan és estiu aprofita per saltar i banyar-se.















El camí de tornada se'ns va fer força feixuc, semblava que no s'acabava maaaai! Entre una cosa i altre vam arribar a casa a quarts de sis de la tarda, ens vam passar quasi tot el dia fora de casa!
Per últim, hem de dir que vam acabar rebentadíssimes després de caminar més de sis hores,  però la veritat és que va valdre la pena perquè és un lloc espectacular!








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada